Ez az oldal azért jött létre, hogy elmondjuk mi történik itt velünk Londonban, és főleg azért, hogy ne kelljen ugyanazt húszszor leírnunk :) Én (Imi) a duck-pond nevet szerettem volna adni a blogunknak, csak az már foglalt volt :(, így ezt találtuk ki. Reméljük idővel annyi olvasónk lesz, hogy támogatókat is találunk és nem kell dolgoznunk! Csak utazgatunk Angliában és szerte a világon :)

2008. szeptember 24., szerda

Watching The Wheels

Ma nem történt semmi extra, ezért arra gondol- tam leírom nektek az egyik kedvenc John Lennon dalom, valahogy így érzem magam én is a bőrömben :) Itt Londonban is. Akik tudnak angolul azok már most olvasgathatják, akik nem azoknak holnapra megpróbálok csinálni egy fordítást!
Külön köszönet Juditnak, hogy tudom miről szól ez a dal!

Itt meg is hallgathatjátok:

http://www.youtube.com/watch?v=FSBYfc46rhk&feature=related

És akkor itt a dal:
People say I'm crazy doing what I'm doing
Well they give me all kinds of warnings to save me from ruin
When I say that I'm o.k. well they look at me kind of strange
Surely you're not happy now you no longer play the game

People say I'm lazy dreaming my life away
Well they give me all kinds of advice designed to enlighten me
When I tell them that I'm doing fine watching shadows on the wall
Don't you miss the big time boy you're no longer on the ball

I'm just sitting here watching the wheels go round and round
I really love to watch them roll
No longer riding on the merry-go-round
I just had to let it go

Ah, people asking questions lost in confusion
Well I tell them there's no problem, only solutions
Well they shake their heads and they look at me as if I've lost my mind
I tell them there's no hurry
I'm just sitting here doing time

I'm just sitting here watching the wheels go round and round
I really love to watch them roll
No longer riding on the merry-go-round
I just had to let it go
I just had to let it go
I just had to let it go

A kép még Írországban készült, de talán ide passzol.

Nincsenek megjegyzések: